کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

اس ام اس فاز سنگین سری 17

اس ام اس فاز سنگین

پرواز کرد عاقبت

 

ماهی که شوری دریا برای نمک گیر کردنش کافی نبود !

اس ام اس فاز سنگین

ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍهیم ﺑﺎشیم ولی یادمان باشد که

 

ﺁﺧﺮﺵ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﻄﺮ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﯼ ﺭﻭﯼ سنگ ﻣﺮﻣﺮ ﯾﮏ ﻣﺘﺮﯼ ﺧﻮﺍهیم ﺷﺪ !

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

اگه از کیفیت کسی که روش زوم کردیم راضی نیستیم

 

قبل از متاسف شدن واسه اون یه کوچولو هم به فکر ارتقای لنزهای خودمون باشیم !

 

اس ام اس فاز سنگین

 

خستگی را زندگی کرده ام

 

می خواهم کمی هم زندگی را خسته کنم !

اس ام اس فاز سنگین

 

کاش باشی و بتوان شامه پر کرد از بوی تو

 

ای شب بوی شب های بی بوی من

 

کجایی ای منِ من ؟

 

کجایی ای من ؟ تا جانی دوباره بخشی این من را …

 

بی تو این من تهی است ، هیچ است و پوچ

 

با تو این من ، من است

 

آری با تو ای مادرم …

اس ام اس فاز سنگین

 

تفنگ توی دست فقط یه وسیله س

 

این قلبای سنگی هستن که آدمارو میکشن !

اس ام اس فاز سنگین

 

روی هرکی دست گذاشتیم

 

رومون پا گذاشت !

اس ام اس فاز سنگین

 

ﺍﮔﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺗﻪ ﮐﺸﯿﺪ ﺑﺸﯿﻦ ﺑﺎ ﺗﻪ ﺩﯾﮕﺶ ﺣﺎﻝ ﮐﻦ !

 

ﻫﯽ ﻧﺸﯿﻦ ﺑﮕﻮ ﺑﻪ آﺧﺮﺵ ﺭﺳﯿﺪﻡ

اس ام اس فاز سنگین

 

اگر من بزرگ نمی شدم ، پدربزرگ هنوز زنده بود

 

اگر من بزرگ نمی شدم ، موهای مادرم سفید نمیشد

 

اگر من بزرگ نمی شدم ، مادربزرگ در ایوان خانه باز می خندید

 

اگر من بزرگ نمی شدم ، تنهایی معنایش همان تنها بودن در اتاقم بود

 

اگر من بزرگ نمی شدم ، غروب جمعه برایم دلگیر نبود

 

اگر من بزرگ نمی شدم ، هیچوقت نمی دیدمت و دلم برایت تنگ نمیشد

 

ای کاش من همیشه کودک می ماندم

 

چقدر گران تمام شد بزرگ شدن من …

اس ام اس فاز سنگین

 

بدترین چیز اینه که محبت مادرو با “هان” و “چیه ؟” جواب بدی

 

ولی زنگ یه غریبه رو با “جانم !”

 

متاسفم برای بعضیا …

اس ام اس فاز سنگین

 

یادمون باشه که ھمیشه

 

خواستنی داشتنی نیست ‏!‏

اس ام اس فاز سنگین

 

هیچوقت به ناحق پا روی کسی نزارین

 

یادتون باشه دست زمونه پای خیلیارو قطع میکنه !

اس ام اس فاز سنگین

 

گاهی لبهای خندان

 

بیشتر از چشم های گریان درد می کشند !

اس ام اس فاز سنگین

 

از اینایی که هرچقد دلشونو میشکونین

 

و ناراحتشون میکنین ولی هیچی نمیگن خیلی بترسین …

 

یه روز بی سر و صدا میرن و شما میمونین و حسرت و یه دنیا پشیمونی !

اس ام اس فاز سنگین

 

بیشتر ما خوب یاد گرفتیم که چگونه در آسمان مثل پرندگان باشیم

 

و در آب مثل ماهی ها اما هنوز یاد نگرفتیم روی زمین چگونه انسان باشیم !

اس ام اس فاز سنگین

 

وقتى حالت خوب نیست و دارى قدم میزنى

 

رسیدن انصاف نیست !

اس ام اس فاز سنگین

 

صفا و صلح و یکرنگی در این عالم قدیمی شد

 

توقع از رفیق و مونس و همدم قدیمی شد

 

به جان حضرت آدم که آدم هم در این عالم قدیمی شد

 

بخند ای دوست ، بزن لبخند که میترسم

 

از آن روزی که گویند خنده هم کم کم قدیمی شد

اس ام اس فاز سنگین

 

روزهای برفی طولانی ترند

 

برای کودکی که از سوراخ کفشش به زمستان می نگرد !

اس ام اس فاز سنگین

 

بعضی‌ چیزارو نگفتن معرفت میخواد نه طاقت

 

چون طاقت یه روزی تموم میشه اما معرفت نه !

اس ام اس فاز سنگین

 

ثانیه های انتظار پشت چراغ قرمز را تاب بیاورید

 

شاید خدا دارد آرزوی کودک دست فروش را برآورده می کند !

اس ام اس فاز سنگین

 

حواستون باشه که توی زندگی چهارتا چیز صدا نداره

 

مرگ فقیر ، ظلم غنی ، چوب خدا ، شکستن دل !

اس ام اس فاز سنگین

 

بدون صداقت

 

وفاداری و تعهد هرچقدر هم که بگی “دوستت دارم” یعنی هیچ ، یعنی پوچ !

اس ام اس فاز سنگین

 

ﻫﻤﻪ ﺧﺮﺍﺑﺘﺮ ﺍﺯ ﺧﺮﺍﺑﯿﻢ !

 

ﺑﯿﺨﻮﺩﯼ ﻻﻑ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ و ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺧﻼﻗﯿﻢ

 

ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﺧﻮﺩ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺗﺮﺳﯿﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﺧﻮﺩ ﺑﯽ ﺍﺧﻼﻕ !

 

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﻬﺎ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺧﻮﺍهی های ﻣﺎ ﺍﺭﺿﺎ ﺷﻮﺩ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ !

 

ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻤﺒﻮﺩﻫﺎ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﻭ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻭﻗﺘﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺭﯾﻢ !

 

ﻣﺎ ﻗﺎﺗﻼﻥ ﺭﻭﺡ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﯽ ﺍﻋﺘﻨﺎ ﺑﻪ ﺍﺣﻮﺍﻝ ﻫﻢ ﺩﺭ ﮔﺬﺭﯾﻢ …

اس ام اس فاز سنگین

 

درداتونو به کسی نگید چون متاسفانه به درد کسی نمیخوره

 

پیش خودتون باشه بهتره !

 

اس ام اس فاز سنگین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






₪ مــوضـــــوعـات مـرتبـط ₪: lııl اس ام اس lııl ، اس ام اس فاز سنگین ، ،
₪ بـرچسـب‌هـــا ₪: اس ام اس فاز سنگین , اس ام اس فاز سنگین , پیامک فاز سنگین , اس فاز سنگین , متن فاز سنگین , استاتوس فاز سنگین , فاز سنگین , اس فاز سنگین جدید , اس ام اس شاخ , فاز سنگین جدید , sms فاز سنگین سوز دل , اس ام اس فاز سنگین, پیامک فاز سنگین, اس فاز سنگین, متن فاز سنگین, استاتوس فاز سنگین, فاز سنگین, اس فاز سنگین جدید, اس ام اس شاخ, فاز سنگین جدید, sms فاز سنگین سوز دل , , اس ام اس , اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین , اس ام اس , اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین , اس ام اس , اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین , اس ام اس , اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین , اس ام اس , اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین , اس ام اس , اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین , اس ام اس , اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین , اس ام اس , اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین , اس ام اس , اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین , اس ام اس , اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین , اس ام اس , , ,

₪ تـــاريـخ ₪: دو شنبه 25 فروردين 1393 | 12:46 |₪ نـویسـنـده ₪: NiloOfar | ₪ نظرات ₪()

.: Weblog Themes By BlackSkin :.