کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

اس ام اس فاز سنگین سری 15

اس ام اس فاز سنگین

آدمـ هـا کـه ” عــوض ” می شـونـد . . .
از ” سـلام ” و ” شـب بـخیـر ” گـفتـنشان
مـی شود ایـن را فـهمیـد !
از “بوسه هایشان ”
از ” حـرف هـا ” و ” نـگاه هـا ”
از گـودال هـای ِ عـمیـقی کـه
بیـن ِ تــو و خـودشان می کـنـند
و تـویـش را پُــر از دلیـل مـی کُنـند . . . !

اس ام اس فاز سنگین

 

ساعتهای نبودنت دور مچم بسته نمیشوند حلقه میشوند دور گردنم . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

دلم میلرزد هرگاه صدای جدیدی “ سلام ” میکند
دیگرکشش” خداحافظی ” ندارم . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

به بـــعضیا باید گفت :
موقــعی که حرف میزنم سر تکون نده . . . صدای زنگولت رو مخه !
از بـــعضیا باید پرسید :
پر و بال که خودم بهت دادم , دم از کجا دراوردی ؟!
به بـــعضیا باید گفت :
عزیزم ریاضیم ضعیفه نمیتونم آدم حسابت کنم . . . !
به بـــعضیا باید بگی :
به شخصیتت تافت بزن بلکه یه ذره ثابت بشه !
به بـــعضیا هم باید گفت :
گردنت درد نگیره انقدر که تو زندگیه مردم سرک میکشی . . .

اس ام اس فاز سنگین 

 

دلم آب می خواهد و یک قلوپ هوای سالم ، خسته ام از نفس کشیدین میان آدمهای مسموم !

 اس ام اس فاز سنگین

 

نوازشگر خوبی نبودی
سفید شده تار مویی را ک قسم خوردی با دنیا عوضش نمیکنی !

اس ام اس فاز سنگین

 

زن که باشی . . .
عاشـــق شوی ” چشم سفید ” خطابت میکنند !
راست میگویند . . .
چشمانم سفید شد به جاده هایی که
تــــو مسافر هیچکدام نبودی . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

 

مــــنــم
آن درخــتـی کـه بـرگ هــایــش را ریــخــت
تـا تـــــو
مـاه را از مـیـان شـاخـه هـایـش تـمـاشـا کـنـی . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

بــه دل هـم نـشـسـتـیـم
و عـاشـق شـدیـم !
هـمـچـون چـهـره ی مـاه
کـه بـه دل بـرکـه مـی نـشـیـنـد
و هـیـچ دسـتـی
تـوان بـیـرون انداخـتـنش را نـــــدارد . . . !

اس ام اس فاز سنگین

 

من گمان میکردم
رفتنت ممکن نیست
رفتنت ممکن شد !
باورش ممکن نیست . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

 

یه بچه دیدم که داشت گریه میکرد و میگفت هیچ کس با من بازی نمیکنه ! تو دلم گفتم تو بزرگ شو . . . ببین چه بازی هایی که باهات نمیکنن . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

 

بی تفاوت نیستم
فقط
دیگه کسی برام
متفاوت نیست‎ !

اس ام اس فاز سنگین

 

 

عاشقانه هایت را که میفرستی
ابتدا ذوق میکنم ،
سپس دلم میگیرد که
چه کسی انها را برای تو فرستاده است . . . !

اس ام اس فاز سنگین

 

 

گاهی تــــــــــــو . . .
گاهی یــــــــاد تـــــــــو . . .
گاهی نبــــــــودن تـــــــو . . .
آخــــــر این ” تـــــــــو ” کار مــــرا تمـــــــام می کنـــــد . . . !

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

از تــــو دلگــــیر نیســــتم !
از “دلــــــم” دلگــــیرمـــ
کــه ” نبـــــودنت ” را صبـــــورانه تحــــــمل میکـــــند . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

 

چقدر دور شده ام از آن روز های خوب
چقدر دلتنگ و بی تاب شده ام برای داشتن تو
بی تو انگار هر روز بیشتر از دیروز میمیرم . . .
آه !
“ تو ” تا به کی قرار است اینهمه غرقت شوم
بی احساس . . . !

اس ام اس فاز سنگین

 

چقدر پدال دوچرخه دو نفریمون سفت شده حالا یا من خسته شدم یا شیب زیاد شده یا دیگه تو رکاب نمیزنی . . .

اس ام اس فاز سنگین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






₪ مــوضـــــوعـات مـرتبـط ₪: lııl اس ام اس lııl ، اس ام اس فاز سنگین ، ،
₪ بـرچسـب‌هـــا ₪: اس ام اس فاز سنگین, پیامک فاز سنگین, اس فاز سنگین, متن فاز سنگین, استاتوس فاز سنگین, فاز سنگین, اس فاز سنگین جدید, اس ام اس شاخ, فاز سنگین جدید, sms فاز سنگین سوز دل ,

₪ تـــاريـخ ₪: پنج شنبه 7 فروردين 1393 | 14:56 |₪ نـویسـنـده ₪: NiloOfar | ₪ نظرات ₪()

.: Weblog Themes By BlackSkin :.