کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

اس ام اس فاز سنگین سری 14

اس ام اس فاز سنگین

از شکستن دو چیز بترس !
یک دلی که صادقانه دوستت داره
دومی دلی که صادقانه به یادته . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

استغفار می کنم
از آن
” دوستت دارم ” هایی
که حرامت شد . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

این سه تا نقطه را برای تو گذاشته‌ ام عشق من !
همیشه اینها نشانه‌ ی سانسور نیست
هزار حرف و تصویر و خاطره در آن خوابیده
مثل من که وقتی نگاهت کنم سه نقطه بیش‌ تر نمی‌ بینم
تو
من
و خداکه از دیوانگی سر به بیابان گذاشت . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

یه روزی همه میفهمن که
” هرجور راحتی ”
یه فحشه . . .
فحش رکیک !

اس ام اس فاز سنگین

 

خدایا . . .
این بود دنیایی ک ب خاطرش ب شکم مادرمان لگد میزدیم . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

چ فرقی میکنـد . . .
در سیـرک یـا خـانه . . .
خنده ات ک تلـخ باشد . . .
دلت ک خون باشد. . .
تـو هم دلقکـی . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

دوستت ندارم
دوستم نداری . . .
منفی در منفی میشود مثبت !
آری . . .
اما این چه فایده ای دارد وقتی نیستی !

اس ام اس فاز سنگین

 

غبـــــاری ک از تــــــو نشسته روی قلــــبم . . .
بارون چیــــه . . .
سیل نمیــــتونه بشوره !

اس ام اس فاز سنگین

 

منتظره معجزه ایی از لبانت هستم !
نترس بوس نمیخواهم . . .
فقط حرف بزن

اس ام اس فاز سنگین

 

خدایــــــــــــــا
خورشید را ب من قرض میدهی ؟
از تو ک پنهان نیست ،
سرزمین خیالم دوباره یخ بسته است . . . !

اس ام اس فاز سنگین

 

چه دنیای ساکتی !
دیگر صدای تپش قلب ها غوغا نمی کند
به گمانم همه شکسته اند . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

زنگ پشت زنگ . . .
اخر صدای یخ زده زنی می گوید :
مشترک مورد نظر در دسترس نیست . . .
کسی اگر دوستت داشته باشد و بخواهدت
همیشه مهربان و در دسترس است !

اس ام اس فاز سنگین

 

نمیدانم دل دل کردنت برای چیست . . .
برای دل دادن . . .
دل بردن . . .
یا دل بریدن

اس ام اس فاز سنگین

 

اگه می دونستم کی سر نوشته آدما رو می بافه . . .
بهش می گفتم ماله من و بشکافه :(

اس ام اس فاز سنگین

 

چقدر بده که تو میتونی خودتو خر کنی . . .
داغون کنی . . .
بدبخت کنی . . .
اما نمیتونی خودتو بغل کنی ، آروم کنی ، از تنـهـایـی دربیاری . . .
مـــن آرومـــــــم
ولـــــی قــانـــونــــاً داغــــونـــــم . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

هیچ کس نمی فهمد
پالتو با دستکش های چرم کافی نیست
گاهی بیرون رفتن در این هوا دلِ گرم می خواهد . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﺣﺲ ﺩﻧﯿﺎ وقتیه ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺻﺪﺍﺵ ﺭﻭ ﺑﺸﻨﻮﯼ
ﻭﻟﯽ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﯽ
ﮐﺎﺵ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻣﻘﺼﺮ ﻧﺒﻮﺩﯼ
و ﮐﺎﺵ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻟﺠﺒﺎﺯ ﻧﺒﻮﺩﻡ . . . !

اس ام اس فاز سنگین

 

همیشه ساده بودم . . .
ساده سلام کردم . . .
ساده دل دادم . . .
ساده محبت کردم . . .
ساده باور کردم . . .
ساده چشم گفتم . . .
ساده وابسته شدم . . .
اما سخت دلم را شکستند . . . !
خیلی سخت . . . !
کاش انقدر ساده نبودم . . . !

اس ام اس فاز سنگین

 

همتا هم نداری ک وقت نبودنت ب دلم وعده بدهم شاید ” مثلش ” را پیدا کنم . . .

اس ام اس فاز سنگین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






₪ مــوضـــــوعـات مـرتبـط ₪: lııl اس ام اس lııl ، اس ام اس فاز سنگین ، ،
₪ بـرچسـب‌هـــا ₪: اس ام اس فاز سنگین , پیامک فاز سنگین , اس فاز سنگین , متن فاز سنگین , استاتوس فاز سنگین , فاز سنگین , اس فاز سنگین جدید , اس ام اس شاخ , فاز سنگین جدید , sms فاز سنگین سوز دل ,

₪ تـــاريـخ ₪: پنج شنبه 7 فروردين 1393 | 14:40 |₪ نـویسـنـده ₪: NiloOfar | ₪ نظرات ₪()

.: Weblog Themes By BlackSkin :.