کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

اس ام اس فاز سنگین سری 12

اس ام اس فاز سنگی

 

بعضی وقتا خیلی سخته که پیش بقیه وانمود کنی حالت خوبه
در حالی که دوست داری از ته دل فریاد بکشی !
داغونم . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

 

 

می خواهم اقلا یک نفر باشد که من با او از همه چیز همانطور حرف بزنم که با خودم حرف میزنم . . . !

اس ام اس فاز سنگین
 

 

بعضی از آدم ها مال تو اند ، حتی اگر بذارند بروند ، آخرش برمی گردند . . .
بعضی از آدم ها مال تو نیستند !
حتی اگر هر روز و هر لحظه کنارت باشند ، آخرش می گذارند می روند . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

دلم مرگ میخواهد !
بی صدا !
بی هیاهو !
بی شلوغی !
بی گریه ها و ضجه های مادرم !
آرام محو شوم از صفحه ی زندگی !
جوری که انگار از اول نبوده ام . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

 

 

افسانه ها را رها کن
دوری و دوستی کدام است ؟
اگر نباشی دیگری جایت رامیگیرد !
به همین سادگی . . .

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

میدانم روزى تومرا درٱغوش خواهى گرفت . . .
پشیمان و باچشمانى پر از اشک . . .
خودم را که نه عکسم را . . .
عکسى ک درزیرٱن نوشته شده :
“ چهل روز گذشت ”

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

من اگرمیخندم به اجبارعکاس است وگرنه . . .
بی تومن کجا و خنده کجا !

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

خطش را عوض کرد . . .
من ماندم و تمام دوستت دارم هایی ک هچوقت تحویل داده نشد . . .

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

قـول بده در تـمـام سال هایی کـ باقی مانـده تــا ابد مـراقب خـودت باشی !
دیگـر نـیستـم که یاد آوری کنم . . .

 

اس ام اس فاز سنگین


 

 

آمده بود تا پناهم شود . . .
اما . . .
از دست نبودن های گاه و بی گاهش ب هر کس و نا کسی پناه میبرم . . .

 

اس ام اس فاز سنگین

 

رویا

پشت چشمهایم به خواب رفت ؛

اندوه شکست ؛
حالا من ماندم و دلی
که صبوری نمی داند . . .
برای خداحافظی زود بود
ما هنوز به سلام نرسیده بودیم

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

حرف . . . !
بعضی حرفا رو
هر چقدر هم بقیه بگن
تا خودت تجربه نکنی
و به غلط کردن نیفتی بـاور نمی کنی . . . !

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

اینجا را خوب یادم است . . .
بهار بود . . .
چقدر هوا باب میل بود . . .
پر از اکسیژن . . .
آن اسب را یادت است ؟
سوارش شدم و ذوق ها کردم . . .
وتو آن طرف شاید نگاه میکردی . . .
حالا تو نیستی . . .
من به امید بودن تو آمدم . . .
نمی آیی ؟
هوا خوب است . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

دلم را به تخت میبندم تا ترکت کند . . .
فریاد میکشد ، میلرزد ، خمارت میشود . . .
رها که شد او میماند و عمری وسوسه ی تلخِ دوباره خواستن تو !

 

اس ام اس فاز سنگین

 

قلبم این روزها سخت درد میکند !
کاش یک لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیست ؟

 

اس ام اس فاز سنگین

 

یادش بخیر همیشه موقع خواب عکس قاب شده ات را گردگیری می کردم

اما از آن روزی که رفتی عجیب دلم غبار گرفته اما تو خودت را اذیت نکن ، می دانم از دست قاب خالی کاری بر نمی آید !

اس ام اس فاز سنگین

 

روی سنگ قبرش نوشتند : “ اولین باری نَبود که مُرد ”

اس ام اس فاز سنگین

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






₪ مــوضـــــوعـات مـرتبـط ₪: lııl اس ام اس lııl ، اس ام اس فاز سنگین ، ،
₪ بـرچسـب‌هـــا ₪: اس ام اس فاز سنگین, پیامک فاز سنگین, اس فاز سنگین, متن فاز سنگین, استاتوس فاز سنگین, فاز سنگین, اس فاز سنگین جدید, اس ام اس شاخ, فاز سنگین جدید, sms فاز سنگین سوز دل ,

₪ تـــاريـخ ₪: پنج شنبه 7 فروردين 1393 | 2:54 |₪ نـویسـنـده ₪: NiloOfar | ₪ نظرات ₪()

.: Weblog Themes By BlackSkin :.