کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

اس ام اس فاز سنگین سری 10

اس ام اس فاز سنگین

 

دلى که اندوه دارد
نیاز به شانه دارد نه نصیحت . . .
کاش همه این را مى فهمیدند . . . !

 

 اس ام اس فاز سنگین

 

 

خدایا . . .
قسمت و حکمت بماند برای آنها که درکش میکنند . . .
برای من نفهم فقط معجزه کن !

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

من از تو میگذرم . . .
اما اگه خدا از تو بگذره !
من از خدا نمیگذرم . . .

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

ﻧﻪ ﻧﻤﯿــــﺪﺍﻧﯽ !
ﻫﯿــﭻ ﮐﺲ ﻧﻤـﯽ ﺩﺍﻧــــﺪ
ﭘﺸﺘــــ ﺍﯾـﻦ ﭼﻬــــﺮﻩ ﯼ ﺁﺭﺍﻡ ، ﺩﺭ ﺩﻟـﻢ ﭼــﻪ ﻣـﯽ ﮔـﺬﺭﺩ !
ﻧﻪ ﻧﻤﯿـﺪﺍﻧـﯽ !
ﻫﯿــﭻ ﮐـــﺲ ﻧﻤـﯽ ﺩﺍﻧﺪ
ﺍﯾﻦ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻇــﺎﻫــﺮ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺩﻝ ﻧﺎ ﺁﺭﺍﻡ
ﭼﻘﺪﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﻣﯿﮑﻨﺪ . . . !

اس ام اس فاز سنگین

 

نه پیشانی من به لبهای تو رسید نه لیاقت تو به احساس من . چیزی به هم بدهکار نیستیم . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

شکسته ام
می فهمی ؟
به انتهای بودنم رسیده ام
اما اشک نمیریزم ،
پنهان شدم
پشت لبخندی که خیلی درد می کند . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

تو این دنیا هرکسی یه نیمه ی گمشده داره که فقط لایق همونه پس سعی نکن در ساختن پازل زندگیت تقلب کنی

اس ام اس فاز سنگین

 

این روزها آسم روحی ام شدید شده است !
نه نگران نباش ، چیزی نیست .
فقط دکتر تجویز کرد که میان نفس کشیدن های عمیقم
به تنفس مصنوعی او نیاز دارم
میدانم که کمی تکراریست
اما دکتر است دیگر
بهتر از من و تو میداند !

اس ام اس فاز سنگین

 

عشق من گم شد و رفت
عشق من ، عاشق مردم شد و رفت

اس ام اس فاز سنگین

 

دلم می خواهد از دید بعضی آدمها پنهان بمانم
آدمهایی که مدام توی زندگیت سرک می کشند
و با ژست صمیمیت
داشته هایت را می شمارند
احساساتت را خط کشی می کنند
اشتباهاتت را سرزنش می کنند
به چیز هایی که خود ندارند حسادت می کنند
دست می گذارند روی نقطه ضعف هایت و آنها را بزرگ و بزرگتر می کنندو هر کاری که لازم باشد می کنند
تا تو را کوچک و بی رنگ و کدر نشان دهند
این آدمها ” آینه ” نیستند ، ” خورده شیشه اند ”

اس ام اس فاز سنگین

 

سهم من از دنیا
نداشتن است . . .
تنها قدم زدن . . .
و فکر کردن به کسی که هیچ وقت نبود . . . !

اس ام اس فاز سنگین

 

مـَــن هـــنوز هــم هــمانم
تنــــها کــمی مــچــالــه شــده ام . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

وقتی او رفت
وقتی یه مدت طولانی نمی بینیش به خودت می گی :
خوب دیگه دارم خوب می شم ؛
داره فراموش می شه
بعد؛ وقتی بعد از ماه ها
درست زمانی که انتظار نداری می بینیش . . .
به دلت می گی : زهی خیال باطل
هنوزم عاشقشی

اس ام اس فاز سنگین

 

بعضی وقتا چقد حال میده یه چیپس گنده بخری و یه ماست خامه ای . . .
یه پک سیگار و یه فیلم کِر خنده و سرکاری . . .
از اونا که تهش همه خوشبخت میشن و خوشحال . . .
بعد زنگ بزنم بهش و بگم : همه چی آماده کردم ، شب بیداری !؟
بگه : پایه ام ، شب بیداری . . .
بعضی وقتا یادم میره حتی شمارشو هم از گوشیم پاک کردم . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

پارسال دوست . . .
امسال غریبه تراز هر غریبه . . . !

اس ام اس فاز سنگین

 

باشــی یــا نباشــی ، ایــن شب ســـر میشـــود !
امــا ایــن شب کجـــا و آن شب کجــــا ؟!

اس ام اس فاز سنگین

 

ﺩﺭﺩ ﯾﻌﻨـﯽ :
ﺍﻣﺸﺒﻢ ﻣﺜﻞ ﺷﺒﺎﯼ ﺩﯾﮕـﻪ
ﺭﻭ ﺗﺨﺘﺖ ﺩﺭﺍﺯ ﺑﮑﺸـﯽ
ﺁﻫنگ ﺑﺰﺍﺭﯼ ﻭ ﺑﺎﺯﻡ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ
ﺑـﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐــﻪ ﺑﺎﻫــﻢ ﻣﯿﺰﺩﯾــم . . .
به ﺍﯾﻨﮑـﻪ خیلی همراهم بودی . . .
به ﺍﯾﻨﮑﻪ حتی یه نگاهش برات یه دنیا ارزش داره . . .
به ﺍﯾﻨﮑﻪ چقدر باهم دعوا کردیم و آشتی کردیم . . .
به ﺍﯾﻨﮑﻪ کلی حرف توی دلت میمونه و نمیتونی بهش بگی . . .
ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ . . .
لعنت به ﺍﯾﻨﮑﻪ ها . . .
ﻭ ﻣﺜﻞ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﭼﺸﻤــﺎﺕ بایــد ﺗﻘﺎص ﭘﺲ ﺑـﺪن . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

” ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯼ ؟ “ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ
ﻭﻟﯽ ” ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ ” ﺧﻮﻧﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

برای کشتن کسی که توی دلت زندست باید روزی هزار بار بمیری . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

صبــــر یـک فـــریـب اســـتـــــ . . .
ســالـهـاســت بــا غـــوره هــا کـلـنـجــــار مـیـــرومـــ . . .
حــلـــــــوا نـمـیـشـــــــونــد . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

آدمهای احساساتی را باید کشت . . .
می دانی راست می گویم ،
آدمهای احساساتی به درد این زندگی آهنی امروز نمی خورند

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






₪ مــوضـــــوعـات مـرتبـط ₪: lııl اس ام اس lııl ، اس ام اس فاز سنگین ، ،
₪ بـرچسـب‌هـــا ₪: اس ام اس فاز سنگین, پیامک فاز سنگین, اس فاز سنگین, متن فاز سنگین, استاتوس فاز سنگین, فاز سنگین, اس فاز سنگین جدید, اس ام اس شاخ, فاز سنگین جدید, sms فاز سنگین سوز دل ,

₪ تـــاريـخ ₪: پنج شنبه 7 فروردين 1393 | 2:2 |₪ نـویسـنـده ₪: NiloOfar | ₪ نظرات ₪()

.: Weblog Themes By BlackSkin :.