کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

دانلود سریال جدید و بسیار زیبای شوخی کردم قسمت های سوم و چهارم

دانلود سریال جدید و بسیار زیبای شوخی کردم

 

 قسمت های سوم و چهارم از مجموعه دوم اضافه شد

 

دانلود سریال شوخی کردم مجموعه دوم

 

موضوع (ژانر) : طنز

 

کارگردان : مهران مدیری

 

 فرمت : MP4

 

 حجم : 300 مگابایت

 

هنرپیشگان :  مهران مدیری , مهران غفوریان , جواد رضویان , رضا شفیعی جم , برزو ارجمند , بهنوش بختیاری , هادی کاظمی , سیامک انصاری , بیژن بنفشه خواه , یوسف صیادی ....

 

خلاصه فیلم :  جموعه‌ی «شوخی کردم…!» یک مجموعه طنز شامل آیتم‌های متنوع با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و … است. هر دی وی دی از موضوعی مستقل برخوردار بوده و موضوع دومین مجموعه «زندگی زناشویی» است…


کیفیت عالی با فرمت MP4

 

قسمت سوم

 

Download

 

قسمت جهارم

 

Download

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






₪ مــوضـــــوعـات مـرتبـط ₪: lııl تصــــویـــری lııl ، فیــلم سینمـایی و سـریـال ، ،
₪ بـرچسـب‌هـــا ₪: دانلود سریال جدید و بسیار زیبای شوخی کردم , دانلود سریال جدید و بسیار زیبای شوخی کردم ,

₪ تـــاريـخ ₪: دو شنبه 14 بهمن 1392 | 15:56 |₪ نـویسـنـده ₪: NiloOfar | ₪ نظرات ₪()

.: Weblog Themes By BlackSkin :.