کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

اس ام اس فاز سنگین سری8

اس ام اس فاز سنگین

تابستان داغی ست من اما دلم دیگر به این زندگی گرم نمیشود . . .

 
 
 

حرفها سه دسته اند :
دسته اول : گفتنی ها
دسته دوم : نوشتنی ها
و دسته سوم : قورت دادنی ها
دو تای اول سبکت می کنند . . .
سومی سنگینت  . . .

 
 
 
 

ماه هم روءیت شد و تو نیامدی . . .

 
 
 
 

چه حال مزخرفی دارم من . . . !

نه می تونم تو رو دوست داشته باشم ، نه غیرِ تو رو . . .
 
 
 

این روزها . . .
خستگی هایم با هیچ چیز در نمى رود !
با هیچ چیز !

اس ام اس فاز سنگین

 

 

 

هنوز منتظرم !
وسط یک شب بارانی که از شدت تب عرق کرده ام بیدارم کنی و بگویی چیزی نیست خواب می دیدی . . .

 

 

 

 

 

 

 

سوم
هفتم
چهلم
سال
چند سال دیگر باید عزادار نبودن هایت باشم . . .

 

 

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

 

 

قبل رفتن به جهنم این دیالوگ را خواهم گفت : خدایا ببخش که ناامیدت کردم . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آﺩﻣﺎﯼ ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻋﺎﺷﻖ میشن . . .
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺣﺴﺎﺳﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺮﻭﺯ ﻣﯿﺪﻥ . . .
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻬﺖ میگن ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻥ . . .
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﺩﻝ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ . . .
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﺗﻨﻬﺎﺕ میزارن . . .
ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺯﺧﻤﯽ ﺑﺸﻦ ، ﺳﺎﮐﺖ میشن ، ﭼﯿﺰﯼ نمیگن ، ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﺮﻥ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ هیچوقت ﺑﺮ نمیگردن !

 

 

 

 

 

 

 

بدترین حال دنیا اینه که :
آدم دلش هیچی نخواد . . . !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هرچه آید به سرم باز بگویم گذرد
وای از این عمر که با میگذرد ، میگذرد

 

 

 

 

 

 

 

خدایا آسمان چه مزه ایست ؟
من که تا به حال فقط زمین خورده ام !

 

 

 

 

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

 

 

 

 

حالم حال گرگی است که خداوند توبه اش را پذیرفته ولی مردمان میگویند : توبه گرک مرگ است !

 

 

 

 

 

 

 

دلم خوش نیست . . .
غمگینم . . .
کسی شاید نمیفهمد . . .
کسی شاید نمیداند . . .
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی . . .
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :
عجب احساس زیبایی . . . !
تو هم شاید نمیدانی . . . !

 

 

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

 

 

 

 

عادت دارم هر روز جای انگشتانم را از روی شیشه ی مانیتور پاک کنم ، آخر نوازش کردن عکس هایت عادت من است ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دلت قرصه که من هستم
که دنیامو به تو بستم
که هر وقت مشکلی باشه
برای تو دمه دستم
ولی من چی ؟
کیو دارم که مثل خود من باشه ؟
که هروقت عشقو کم دارم مثل معجزه پیدا شه ؟

 

 

 

 

 

 

 

ﭼﻪ ﻗﺪﺭ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﯼ . . .
کسی که ﺗﻮ ﺭﻭ فقط ﻭ فقط به خاطر ﺧﻮﺩﺕ می خواست !

 

 

 

 

 

 

 

دست بر دلم مگذار !
میسوزی !
داغ خیلی چیزها بر دلم مانده است . . .

 

 

 

 

 

 

 

اینکه تمام عشقت را به کسی بدهی ، تضمینی بر این نیست که او هم همین کار را بکند . . . !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از زندگی کسی حذف شدم که برای داشتنش خیلی ها را از زندگی ام حذف کرده بودم  . . .

 

 

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

 

 

کاش قلبم درد پنهانی نداشت / چهره ام هرگز پریشانی نداشت
کاش میشد راه سخت عشق را / بی خطر پیمود و قربانی نداشت

اس ام اس فاز سنگین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






₪ مــوضـــــوعـات مـرتبـط ₪: lııl اس ام اس lııl ، اس ام اس فاز سنگین ، ،
₪ بـرچسـب‌هـــا ₪: اس ام اس فاز سنگین, پیامک فاز سنگین, اس فاز سنگین, متن فاز سنگین, استاتوس فاز سنگین, فاز سنگین, اس فاز سنگین جدید, اس ام اس شاخ, فاز سنگین جدید, sms فاز سنگین سوز دل ,

₪ تـــاريـخ ₪: چهار شنبه 6 فروردين 1393 | 11:54 |₪ نـویسـنـده ₪: NiloOfar | ₪ نظرات ₪()

.: Weblog Themes By BlackSkin :.