کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

اس ام اس فاز سنگین سری 7

اس ام اس فاز سنگین


 

لاشه ی عاشقی ام
سگ خورِ نامردیِ تو
این قدر خون به دلم هــــست
که هارت کند . . .

 

اس ام اس فاز سنگین


حالت تهوع دارم !
این حالت تهوع لعنتی با هوای آزاد و قرص درست نمیشود
علاجش ….
فقط بالا آوردن فحش هایی است که به دیگران بدهکارم . . .

 

اس ام اس فاز سنگین

 

 

التماس مال دیروز بود ، مال وقتی بود که ساده بودم …
الان میخوای بری ؟
هـــــــــیـــــــــس !
فقط خداحافظ …

اس ام اس فاز سنگین

 

از اسب که بیفتی
اسیر سرزنش خاک می شوی
در این سرزمین ،
سقوط آزاد هم ممکن نیست …

اس ام اس فاز سنگین

 

بـلافـاصـله پـس از مـرگـم …
مـرا بـه خــاکــ نسپـاریــد؛
دوسـتـانــم عادتـــ دارنــد کـه…
دیــــر بیــاینـــــد…!!

اس ام اس فاز سنگین

 

وقــتی همه چیز خوبه
میترسم …
مـا به لنگیدن یکــــ جایِ کار
عـــادت کـــرده ایـــم . . .

اس ام اس فاز سنگین

 

خواستے دیگـــه نباشے ،
آفرین… چــــه با اراده !
لعنَت به دبستانـے که تو از درسهاش ،
فقط تصمیــم کبــر ے رو آموختـــے …

اس ام اس فاز سنگین

 

آدما مترسک سر جالیز نیستن؛
که وقتی واسه کلاغای دلت تکراری شدن عوضشون کنی؛
پس یه کم در مورد آدما منصف باش؛
تا مترسک یکی دیگه نشی …!

اس ام اس فاز سنگین

 

تو کسی که خنده اش طعم زمستان میدهد
من همان که ابتدایش بوی پایان میدهد
خوب میدانم که یک شب ، یک شب بی انتها
عشق روی دستهای بی کسم جان میدهد

اس ام اس فاز سنگین

 

این کلبه چون آتشکده ، زندان من است
بیمارم و دیدار تو درمان من است
هر چند که تنها و غریبم اینجا
از عشق تو صد خاطره مهمان من است

اس ام اس فاز سنگین


دریا چه دل پاک و نجیبی دارد
بنگر که چه حالت غریبی دارد
آن موج که سر به صخره ها میکوبد
با من چه شباهت عجیبی دارد

اس ام اس فاز سنگین

 

درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند
معنی کور شدن را گره ها میفهمند
سخت بالا بروی ، ساده بیایی پائین
قصه تلخ مرا ، سرسره ها میفهمند

اس ام اس فاز سنگین


نه به دیروزهایی که بودی فکر می کنم
و نه به فرداهایی که “شاید” بیایی
می خواهم امروز را زندگی کنم
خواستی باش، نخواستی نباش…

اس ام اس فاز سنگین


تو به احساست بیاموز نفس نکشد
هوای دل ها آلـوده است.
اینجا فاصله یک عشق تا عشق بعدی
یک نخ سیگار است !

اس ام اس فاز سنگین

 

ای دل بی ارزش !
لامـــصب… یاد بگیر !
اگه کسی بهت گفت دوسِتـــــــ دارم
لزوما به این معنی نیست که کَسِ دیگه ای رو دوست نداره…

اس ام اس فاز سنگین

 

هنوز آنقدر ضعیف نشده ام
که خطرِ ریزشِ این کـوه را جار بزنم
اما تــــو
حوالیِ من که می رسی احتیاط کن

اس ام اس فاز سنگین

 

 

دل را بدنام نکنیـــــــــــــــــم …
آنچه بعضی ها در سینه دارند
کاروانسراست ؛
نه دل …

اس ام اس فاز سنگین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






₪ مــوضـــــوعـات مـرتبـط ₪: lııl اس ام اس lııl ، اس ام اس فاز سنگین ، ،
₪ بـرچسـب‌هـــا ₪: اس ام اس فاز سنگین, پیامک فاز سنگین, اس فاز سنگین, متن فاز سنگین, استاتوس فاز سنگین, فاز سنگین, اس فاز سنگین جدید, اس ام اس شاخ, فاز سنگین جدید, sms فاز سنگین سوز دل ,

₪ تـــاريـخ ₪: چهار شنبه 6 فروردين 1393 | 5:19 |₪ نـویسـنـده ₪: NiloOfar | ₪ نظرات ₪()

.: Weblog Themes By BlackSkin :.