کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

اس ام اس غمگین سری 4

اس ام اس غمگین

 

روزها پر و خالی میشوند

مثل فنجان های چای در کافه های بعد از ظهر

اما هیچ اتفاق خاصی نمی افتد
اینکه مثلا تـــــــــو ، ناگهان در آنسوی میز نشسته باشی !
اس ام اس غمگین


همه دل می بندند ، تو از من چشم !
اس ام اس غمگین


پشت این پنجره ها ، منتظرت قاب شدم !
اس ام اس غمگین

ﺗﻮ ﺟﺎ ﺯﺩﻱ
ﻣﻦ ﺟﺎ ﺧﻮﺭﺩﻡ
ﺍﻭ ﺟﺎ ﮔﺮﻓﺖ
و ﻫﻤﻴﻦ یک ﺟﺎﺑﻪ ﺟﺎﻳﻲ ﺟﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ !
اس ام اس غمگین


حالا که میروی کمی آهسته قدم بردار
نترس !!! دل شکسته ام به پای تو نمیرسد
لطفا پشت سرت ، در زندگی را هم ببند ؛ خسته ام …
اس ام اس غمگین


دیگر هیچ چیز “شیرین” نیست جز خوردن یک قهوه “تلخ” با تــــو !
اس ام اس غمگین


و چه زیبا گفت فروغ :
تنها صداست که میماند و امان از صدای او که ابدی شد در گوش من !
اس ام اس غمگین


نه چای گس فنجانم می چسبد نه داغی شیر و نه تلخی شکلات
دیگر هیچ مزه ای به نابی طعم بودنت نخواهد بود ...!
اس ام اس غمگین


سکوت همیشه معنی سکوت را ندارد ، گاهی سکوت یعنی :
س : ساعت های
ک : کسری
و : وجود
ت : تو !
اس ام اس غمگین


دلم برای شیطان تنگ شده تا دوباره برایم از هوس انگیزی آغوش تو بگوید !
اس ام اس غمگین


بعضی از حقایق خیلی ساده ان ولی درکش خیلی پیچیده و سخته مثل کنار آمدن با جمله :
خب دوسِت نداره زور که نیست ...؟!!!
اس ام اس غمگین


خدایا اونی که تو زندگیمون نیست ، تو خوابمونم نباشه خواهشا …
اس ام اس غمگین


آدم ها من را به یاد تو نمی اندازند ، اینجا هیچکس شبیه تو نیست
دلم که تنگ می شود برایت ، کنار آتش می نشینم و دریا میکشم و به درختان فکر می کنم ...!
اس ام اس غمگین


خوابهایم گاهی زیباتر از زندگیم می شوند
کاش گاهی برای همیشه خواب می ماندم ...!
اس ام اس غمگین


رفتنش به من رسید و رسیدنش به دیگری ...!
اس ام اس غمگین


بلند شو و همراه کلاغ قصه ها به خانه ام بیا
اینجا “یکی از بودهای قصه” سالهاست چشم انتظار آن “یکی نبود” نشسته است !
اس ام اس غمگین


تنم لرزید وقتی لبخند غریبه ، سردی نگاهش را آب کرد ...!
اس ام اس غمگین


او رفت ، همین …
قصه ام کوتاه بود ، به سر رسید !
کلاغ جان تو هم برو ، شاید جایی دیگر قصه ای زیبا منتظرت باشد ...!
اس ام اس غمگین


آرام بگیر دلم ، او بدون تو آرام است ...!
اس ام اس غمگین


یکشنبه است اما حال و هوای جمعه را دارم
چند شنبه فرقی ندارد ، اگر نباشی هفته ام را خاکستری کرده ای
چه غریب و دلگیر است که تمام روزهایت را جمعه می یابی ...!
اس ام اس غمگین


بی تو با مرگ عجب کشمکشی من کردم ...!
اس ام اس غمگین


قصه بگو تا بخوابم
امشب قصه آمدنت را میخواهم ، میخوانی ...؟!!
اس ام اس غمگین


میدانم دیگر برای من نیستی اما دلی که با تو باشد این حرفها را نمیفهمد !
اس ام اس غمگین


دلم تو را ، فقط و فقط تو را از میان این همه ضمیر میخواهد ، همین
و باز هم تو نیستی حالا که باید باشی و این یعنی ته بدبختی من ...!
اس ام اس غمگین


گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد ، میتوان بغض کرد ، میتوان بارید
گاهی دور از چشم مدادرنگی ها هم میتوان نقاش شد ، میتوان آسمان داشت ، میتوان آبی شد
اما گاهی دور از چشم گذشته نمیتوان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد ...!
اس ام اس غمگین


من بارها شماره ات را میگیرم و کسی در گوشم مدام زمزمه میکند :
دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است !
و من برایش از تو ، از دلتنگی ها ، از اشکهای بیصدا و از بی کسی هایم میگویم …
اما او سر حرفش میماند ؛ لعنت به بخت سیاهم !
اس ام اس غمگین


کاش زندگی من هم مثل دوست داشتنهای تو کوتاه بود ...!
اس ام اس غمگین


باید بمیرم تا شاید فاتحه ای معجزه دیدار شد ...!
اس ام اس غمگین


بی واسطه به آغوشم برگرد پیش از آنکه مرگ پا در میانی کند ...!
اس ام اس غمگین


بوی فراموشی گرفته ام ، رنگ تنهایی
دلشکستگی ، بغض و خاموشی چیزی نیست
گمانم تاریخ مصرفم گذشته است ...!
اس ام اس غمگین


چه خوب میشد اگر آدم می تونست بعضی دوستای خوب مجازیشو مثل یه عکس گل سرخ ، مثل یه آهنگ قشنگ ، مثل یه کتاب عالی دانلود کنه و بیاره پیش خودش ...!
اس ام اس غمگین


دردنوشته و دل نوشته ها ، نام مستعار تمام زخمهای من است ...!
اس ام اس غمگین


در وصف حالم همین سه کلمه کافیست : لبخندم درد میکند ...!
اس ام اس غمگین


چشم که گذاشتم ؛ برو و هروقت خواستی برگرد
من تا بی نهایت شمردن را بلدم ...!
اس ام اس غمگین


رفتگر هم با نفرت نگاهم میکند
انگار ریختن برگها هم تقصیر من است ...!
اس ام اس غمگین


خودم را بردم به ایستگاه قطار ؛ دورترین بلیت را خریدم و تا آخرین لحظه ماندم و برایش دست تکان دادم ...!
اس ام اس غمگین


خسته ام از دلداری های مجازی ، دلم شانه های حقیقی میخواهد ...!
اس ام اس غمگین


بغضمو وقت جدایی هی نگه داشتم به سختی
حتی واسه دلخوشیم هم ، دست تکون ندادی رفتی
اس ام اس غمگین


کاش خوابت کمی مرا میدید ...!
اس ام اس غمگین


محال است کسی مرا ببیند و سراغی از تو نگیرد ، بس که چشمهایم لبریز از تو هستند ...!
اس ام اس غمگین


یکی ازم پرسید منبع نوشته هات کجاس ؟
فکر میکنی گفتم اس ام اس خور ؟!؟!؟ نه …
گفتم زیاد دور نیس ، یک وجبی بغضم !
اس ام اس غمگین


بعضی درد دلها گوش نمی خواهد ، گوشه ی آغوش می خواهد ...!
اس ام اس غمگین


در زندگی من اتفاقهایی همیشه می افتند حتی وقتی دستشان را میگیرم
دلت برای من نسوزد ؛ من عادت کرده ام که همیشه دستی چوب لای چرخ آرزوهایم بگذارد ...!
اس ام اس غمگین


این جاهای خالی که نبودنت را به رخم میکشند چه میدانند که من فرهادت شده ام با تمام زنانگی ام و چه شبها که خواب شیرینت را نمی بینم ...؟؟؟
اس ام اس غمگین


به سادگی رفت و به سادگی بخشیدم
حالا مانده ام چگونه بدون او به سادگی زندگی کنم ...!
اس ام اس غمگین


من هنوز ندیدم کسی رفتن بلد باشد و بماند ...!
اس ام اس غمگین


چمدانت را که می بستی ، مرگ ایستاده بود و نفس هایم را می شمرد …

اس ام اس غمگین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






₪ مــوضـــــوعـات مـرتبـط ₪: lııl اس ام اس lııl ، اس ام اس غمگین ، ،
₪ بـرچسـب‌هـــا ₪: اس ام اس غمگین , اس ام اس غمگین جدید , اس ام اس غمگین زیبا , اس ام اس غم و درد , اس ام اس غم و تنهایی , اس ام اس غم عاشقانه , اس ام اس غم احساسی , اس غمگین سوز دل ,

₪ تـــاريـخ ₪: سه شنبه 5 فروردين 1393 | 15:10 |₪ نـویسـنـده ₪: NiloOfar | ₪ نظرات ₪()

.: Weblog Themes By BlackSkin :.