کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

دانلود رایگان سریال شوخی کردم مجموعه سوم

دانلود رایگان  سریال شوخی کردم مجموعه سوم

 

قسمت پنجم و ششم

 

دانلود سریال شوخی کردم

 

 

نام سریال : شوخی کردم

 

سال تولید :  ۱۳۹۲

 

کارگردان : مهران مدیری

 

گروه فیلم :  طنز / اجتماعی

 

هنرپیشگان :  سیامک انصاری ، برزو ارجمند ، کمند امیر سلیمانی ، رابعه اسکویی ، سپند امیر سلیمانی ، علی اوجی ، تینا اسدی ، بیژن بنفشه خواه ، بهنوش بختیاری ، مهران غقوریان و ….

 

خلاصه فیلم :  مجموعه شوخی کردم یک مجموعه طنز شامل آیتم های متنوع با موضوعات مختلف اجتماعی ، فرهنگی و … است ، هر دی وی دی از موضوعی مستقل برخوردار بوده و موضوع اولین مجموعه خلاقیت ( دروغ ) است …
trans دانلود شوخی کردم مجموعه سوم

 

 

 

دانلود قسمت ۵ با کیفیت بالا

 

حجم : ۳۰۵ مگابایت

 

دانلود قسمت ۶ با کیفیت بالا

 

حجم : ۲۷۱ مگابایت

 

 

 

دانلود قسمت ۵ با حجم کم

 

حجم : ۱۲۷ مگابایت

 

دانلود قسمت ۶ با حجم کم

 

حجم :۱۱۳ مگابایت

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






₪ مــوضـــــوعـات مـرتبـط ₪: lııl تصــــویـــری lııl ، فیــلم سینمـایی و سـریـال ، ،
₪ بـرچسـب‌هـــا ₪: دانلود مجموعه خلاقیت شوخی کردم دانلود مجموعه سوم شوخي كردم با لينك مستقيم دانلود مجموعه شوخی کردم دانلود مجموعه شوخی کردم قسمت 3 دانلود پشت صحنه سریال شوخی کردم زيرنويس شوخي کردم قسمت 5 6 زيرنويس شوخي کردم مجموعه سوم سریال شوخي كردم قسمت 5و6 شوخی کردم مجموعه سوم فيلم جديد شوخي کردم قسمت 5 6 فيلم جديد شوخي کردم مجموعه سوم فيلم شوخي کردم قسمت 5 6 فيلم شوخي کردم مجموعه سوم نسخه جديد فيلم شوخي کردم قسمت 5 6 نسخه جديد فيلم شوخي کردم مجموعه سوم نقد فيلم شوخي کردم مجموعه سوم پرشين موزيك پشت صحنه فيلم شوخي کردم قسمت 5 6 پشت صحنه فيلم شوخي کردم مجموعه سوم ,

₪ تـــاريـخ ₪: دو شنبه 21 بهمن 1392 | 11:55 |₪ نـویسـنـده ₪: NiloOfar | ₪ نظرات ₪()

.: Weblog Themes By BlackSkin :.